Pe aceasta pagina din sectiunea FAQ - Intrebari frecvente - am publicat raspunsuri cu informatiile necesare si detaliate, la cele mai frecvente intrebari adresate de catre pasagerii nostri cu privire la serviciile oferite de biroul Info AutoGara de Nord Chisinau.
Pentru a cumpara bilet autobuz la Gara de Nord, exista mai multe modalitati convenabile. Una dintre optiuni este sa va prezentati direct la ghiseul Info Gara de Nord Chisinau de vanzare bilete din incinta garii. Aici, personalul nostru amabil va poate asista in selectarea si achizitionarea biletelor pentru destinatia dorita.
De asemenea, puteti cumpara bilet la autobuze - online folosind platformele de rezervare. Majoritatea acestor platforme va permit sa selectati rutele disponibile si sa achizitionati un bilet microbuz sau la autobuz in avans, oferindu-va astfel posibilitatea de a va planifica vacanta in mod eficient.
Indiferent de optiunea aleasa, va sfatuim sa aflati toata informatia cu privire la disponibilitatea biletelor interurbane pentru ruta si orasul dvs. de destinatie pentru a va asigura ca aveti toate detaliile necesare pentru o calatorie fara griji la Gara de Nord Chisinau.
Este important sa verificati informatie necesara de pe site sau sa contactati direct Info Gara de Nord pentru cele mai actuala informatii despre achizitionarea unor bilete la autocarul de la Gara de Nord Chisinau.
Da este posibil, de obicei, se poate face rezervarea biletelor la autobuz si microbuz direct la la ghiseu Info Gara de Nord. Autogara de nord oferă servicii de rezervare a biletelor prin intermediul caselor de bilete, fie online sau prin aplicații specializate pentru achiziționarea biletelor pentru diferite rute.
Totuși, disponibilitatea serviciului de rezervare poate varia. Pentru a rezerva un bilet sau pentru a obține informații mai detaliate despre posibilitățile de rezervare la Autogara de nord, se recomandă adresarea la personalul autogării sau telefonarea direct la Chisinau la Gara de Nord.
Daca ati achizitionat un bilet la autobuza/ microbuz direct de la casa de bilete a autogarii, il puteti returna acolo. Impreuna cu biletul, prezentati casierului pasaportul. Procedura de returnare a biletului autobuzului sau microbuzului, implica furnizarea biletului in sine si completarea unei cereri corespunzatoare de restituire la casa de bilete cu Informatie al Auto Gara Nord.
Pentru a obtine informatii utile detaliate despre procedura de returnare sau schimbare a biletelor la autobuz la autogara, se recomanda sa contactati personalul casei de bilete a autogarii sau sa sunati la numarul de telefon al Auto Gara MD.
Da, este posibil. La procurarea unui bilet la microbuze sau autocare direct de la Gara de Nord Chisinau, trebuie să introduceți datele altei persoane. Cu toate acestea, datele trebuie să fie reale, altfel ar putea apărea probleme la îmbarcare în autobuz.
Calatoria sau vacanta fără însoțirea unui adult este permisă începând cu vârsta de 16 ani. Pentru a obtine informatii detaliate se recomanda sa contactati personalul casei de bilete a autogarii sau sa sunati la numarul de telefon al Autogarii Nord.
Vă rugăm să furnizați datele unui documente de identitate necesare: pașaport intern al Republicii Moldova, pașaport internațional, document străin, certificat de naștere sau alte acte necesare cerute de catre autoritatile locale.
Unele companii de transport acordă reduceri pentru transportarea copiilor si biletelor de calatorie cu copiii (de obicei, pentru copiii sub 12 ani). Pentru informații mai detaliate, se recomandă telefonarea sa accesati pagina de contacte la Gara de Nord Chisinau contacte sau apelati direct la telefon gara auto.
Da sigur, este posibil.Direct la ghiseu la Info Garii de Nord Chisinau in incinta. Pentru a obtine informatii detaliate se recomanda sa contactati personalul casei de bilete a autogarii sau sa sunati la numarul de telefon al autogarii.
Puteți achiziționa bilet la microbuz sau bilet la autocar în avans: de obicei, companiile de transport deschid vânzările pentru cursele regulate cu o lună înainte. Dacă vedeți o cursă potrivită, nu ezitați să faceți rezervare și să plătiți biletul. Pentru a obtine informatii detaliate se recomanda sa contactati personalul casei de bilete a autogarii sau sa sunati la Gara de Nord Chisinau la telefon.
Da, este permis. Pentru a evita situațiile neplăcute, recomandăm obținerea unor informații detaliate înainte de calatorie. Contactați personalul Garii de autobuz sau apelați la date de contact.